본문 바로가기
音/魂, 두드리는

Beth Hart Band / Am I The One

by 알려하지마 2011. 4. 6.

 

 

 

 

 

Peter Lindbergh  (France, B.1944)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am I The one
나는 그대의 사람인가요

 

 

 

 


I sing these words, time and time again
To express my life
Of being your lover, and your friend
And as the clouds
Cry cry cry cry, high above, shed their tears
I'll embrace you, with love, from all your fear


나는 이 말을, 몇 번이고 노래하지요
내 삶을 표현하기 위해
당신의 연인이 또, 당신 친구가 되기 위해
그리고 구름으로
울고 울고, 저 높이 그들의 눈물이 흐르지요
나는 당신의 모든 두려움을 사랑으로 안을 거여요

 


Am I the one
Am I the one that you love
Am I the one, hheeyy
Am I the one that you think of
Am, am I, am I the one


나는 무언가요
그대가 사랑하는 사람인가요
나는 그대의 사람인가요
그대가 생각하는 사람인가요
나, 내가 그대의 사람인가요

 


Oh yeh yeh yeh
A passion in your carres, floats from your fingertips
And I pray for the day,
That I hear those prescious words pass through
Your lips wishin upon the start
from up above, uhh
That soon you'll love at me baby
And say im the one that you love


포옹의 열정은 그대 손끝에서 흔들리고
나는 그날을 위해 기도해요
그 소중한 말이 흘러가는 것을 들어요
처음부터 그대의 입술은 속삭이고 있어요
당신은 하늘이 보낸 천사지요
곧 그대는 나를 사랑하겠지요
그리고 말할 거예요, 내가 그대의 사랑하는 사람이라고

 


Am I the one, yeh
Am I the one that you love
Am I the one, hey hey
Am I the one that you think of


나는 무언가요
그대가 사랑하는 사람인가요
나는 그대의 사람인가요
그대가 생각하는 사람인가요

 


Dont you make me feel crazy
If I break down and cry
Just tell me that you love me baby
Even if it is a lie


마음 상해 울더라도
미쳤다고 생각하지 마요
당신 사랑이 나라고만 이야기하면 되니까요
거짓말이라 할지라도

 


Am, am I
Am, am I
Am, am I
Am I the one


나는

.

.

그대의 사람인가요

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

Beth Hart Band - Am I The one           

 

 

 

 

 

 

 

' > 魂, 두드리는' 카테고리의 다른 글

Enigma / Mea Culpa  (0) 2011.06.02
Stevie Ray Vaughan / Tin Pan Alley   (0) 2011.05.16
Marianne Antonsen / Misty Blue  (0) 2011.03.23
Lillian Boutte / Am I Blue  (0) 2011.01.31
Mats Gustafson / Swedish Azz  (0) 2011.01.10